مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-03سياسي

ثبت نام 945 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در لنگرود


فرماندار لنگرود، از آمادگی شهرستان لنگرود برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و خاطرنشان کرد: 158 داوطلب در حوزه شهری و 787 داوطلب در حوزه روستایی ثبت نام کرده اند و روند بررسی صلاحیت ها در حال انجام است و به زودی از این مرحله عبور می کنیم.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، از آمادگی شهرستان لنگرود برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و خاطرنشان کرد: 158 داوطلب در حوزه شهری و 787 داوطلب در حوزه روستایی ثبت نام کرده اند و روند بررسی صلاحیت ها در حال انجام است و به زودی از این مرحله عبور می کنیم.

رحیم حیدری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: در طول 42 سال گذشته در همه زمان ها شاهد برگزاری انتخابات های مهم و حساسی بودیم که با حضور گسترده مردم رقم خورده است.

وی با اشاره به نقش انتخابات در تحکیم پایه های سیاسی و اجتماعی نظام، افزود: انتخابات ها هم در عرصه داخلی موجب تقویت و ثبات حاکمیت می شوند و هم در عرصه بین المللی سرمایه اجتماعی کشور در مقابل دشمن را به نمایش می گذارند.

فرماندار لنگرود، انتخابات را موجب استقرار، دوام، بقا و قوت نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: توصیه همیشگی رهبر معظم انقلاب و دولتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 945 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در لنگرود

ثبت نام 945 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در لنگرود